Kargo ve Teslimat

KARGO & TESLİMAT

Siparişler hangi kargo ile gönderiliyor?

Sitemiz üzerinden vereceğiniz siparişler sizlere, anlaşmalı olduğumuz lojistik firması ARAS KARGO veya YURTİÇİ KARGO sevkiyat elemanımız tarafından ulaştırılacaktır. Farklı bir kargo şirketiyle gönderilmesini siz talep ederseniz (ücreti size ait olmak üzere) gönderim yapılabilmektedir.

Kargo ücreti ne kadar ve kim öder?

Sitemiz Üzerinden Sipariş etmiş olduğunuz ürün/ürünlerin KDV dahil toplam bedeli 100 TL üzerinde ise KARGO ÜCRETSİZ

Toplam tutar 100 TL altındaki alımlarda ise kargo ücreti alıcı tarafından ödenir.

Dikkat! Tekne-Fiber tabanlı Bot gibi büyük ve kargosu yüksek tutarlı ürünlerin kargo ücreti müşteriye aittir.

Bu tip özel ürünlerde ücretsiz kargo hizmetimiz yoktur alıcı ödemeli olarak gönderilmektedir. 

Siparişim elime ne zaman ulaşır?

Ödemesi sabah saat 13:00'e kadar yapılmış tüm siparişler aynı gün işleme alınıp hazırlanır ürün eksiği yok ise akşam kargoya verilir. Saat 13:00'den sonra verilen tüm siparişler ertesi gün hazırlanmaktadır.

Siparişleriniz ortalama olarak 3-4 iş gününde süreçte hazırlanıp kargoya verilir (Size ulaşma süresi değildir.) Siparişiniz kargoya teslim edildikten sonra size ulaşması İstanbul içine 1 iş günü, İstanbul dışına ise 2 iş günü gibi ortalama süreleri kapsamaktadır. 

*Ankara dışından bize gelen ürünlerin size teslimatı ise bu sürelere +1 gün gibi ilave şeklinde olmaktadır. 

Haftasonu Siparişleri

Cumartesi günü sabah 10.00'dan sonra hafta sonu verilen siparişler, Pazartesi gününden itibaren işleme alınacaktır. Pazartesi günü işleme alınacak ürünler elinize Salı gününden önce ulaşamayabilir.  Pazar günleri ve resmi tatil günlerinde sevkiyat yapılmamaktadır.

Stok Sorunları ve sevkiyat gecikmeleri

Verdiğiniz siparişlerde tedarikçi firmaların stoklarında bulunmayan ürünler yüzünden gecikmeler yaşanabilir. Bu gibi durumlarda irtibat telefonlarınızdan veya e-postanızdan mutlaka size ulaşılarak haber verilecektir.

Size ulaşabilmemiz için lütfen kişisel bilgilerinizi eksiksiz doldurunuz.

Alternatif Alıcı Bilgileri

bahriyeli.com.tr'dan verdiğiniz siparişlerde, "Teslimat Bilgileri " kısımları dikkatle doldurulmalıdır. Siparişlerinizi, belirlediğiniz alternatif alıcıların teslim almasını isterseniz NOT bölümüne alternatif kişinin bilgilerini yazabilirsiniz. Alternatif kişinin teslimatı ancak kimlik ibrazı karşılığında alabileceğini unutmayınız.

Adres Bilgileri

Siparişinizin size en çabuk şekilde ulaşması için lütfen adres bilgilerinizi ve posta kodunuzu mümkün olduğu kadar açık yazınız. Hatta varsa adresinizin tarif bilgilerini de bu bölüme yazabilirsiniz. (Örnek: Haseki hastanesinin solundan içeri girince üçüncü sokak vs.)

Kapıda Ödeme

bahriyeli.com.tr'dan verdiğiniz siparişlerde teslimat sırasında kapıda ödeme imkanınız yoktur. 

Yurtdışına Teslimat Yapılması Mümkün mü?

Maalesef, bahriyeli.com.tr'dan yurtdışına teslimat yapılamamaktadır.

Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti

KKTC'ye YURTİÇİ kargo ve Aras kargo ile gönderim yapılmaktadır. Ancak KKTC için kargo ücreti müşteri tarafından ödemeli olarak gönderilmektedir. Türkiye için geçerli olan 100 TL üzeri alışverişlerde kargo bizden uygulamamız KKTC için geçerli değildir.

Siparişinizi teslim alırken dikkat etmeniz gereken hususlar !

Site üzerinden vermiş olduğunuz siparişler genel olarak anlaşmalı olduğumuz lojistik firması tarafından tarafınıza teslim edilecektir. Bu durumda ürünün bahriyeli.com.tr İnternet Hizmetleri Ticaret Limited Şirketi deposundan sevkinden itibaren süreç lojistik firması kontrolünde olmaktadır. Ancak bu süreç içerisinde taşıma/nakliyeden kaynaklanabilecek kırılma, ezilme ve benzeri durumlara karşı müşterilerimizin dikkat etmesi gereken hususlar aşağıda sıralanmıştır. 

Ürün teslimatında size ulaşan koli adeti ile kargo firması nakliye faturasında belirtilen koli adetinin birbirine eşit olup-olmadığını kontrol ediniz. Eğer koli sayıları birbirlerine eşit değilse teslimatı yapan firma çalışanlarını uyararak, ürünü teslim almayınız ve tutanak düzenletiniz. Vakit kaybetmeden bahriyeli.com.tr iletişim hattını  0312-311 03 50 arayarak ilgili birime haber veriniz. 

Ürünlerin size ulaştığı esnada teslim alacağını koliler üzerinde herhangi bir ezilme, açılma, yırtılma veya darbe olup-olmadığını kontrol ediniz. Eğer bu şekilde ambalajda yırtılma, ezilme veya darbe ile karşılaşırsanız ürünü kargo görevlisinin yanında açıp kontrol edin sorun yoksa teslim alın ama sorun varsa kargo görevlisine tutanak düzenletin ve kargoyu teslim almayın. Hasarlı eksik kargoyu vakit kaybetmeden bahriyeli.com.tr iletişim hattını  0312-311 03 50 arayarak ilgili birime haber veriniz. 

Satın almış olduğunuz ürünler bahriyeli.com.tr İnternet Hizmetleri Tic. Ltd. Şti. Ostim Merkez deposundan, kargo firmasına teslim sürecinde mutlak olarak paket üstünde faturası ile birlikte teslim edilmektedir. Ürünlerin faturası paketin üstünde veya içinde değil ise bahriyeli.com.tr iletişim hattını arayarak ilgili birimden faturanızın bir kopyasını isteyebilirsiniz.

ÖNEMLİ ! Yukarıda belirtilen hususlara dikkat edilmesini önemle rica etmekteyiz. Aksi durumda hareket eden müşterilerimiz, satın almış oldukları ürüne gelebilecek tüm zarardan direk olarak sorumlu olacaklardır.

IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.